جمعه ۲ آذر
روزهای کودکی شعری از مریم حسینی
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ۲۱:۰۰ شماره ثبت ۳۵۳۰۸
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب مریم حسینی
|
روزای خوب کودکی
بازی لی لی تو کوچه
با دمپایی
با دخترای همسایه
بازی های قایم باشک
قطار بازی
با چیدن صندلیای فلزی
را بردن علی کوچیکه با جعبه
انداختن عکسای یادگاری
هر جا که آفتاب میومد به یاری
....
با هرکی که میخواستیم
مهرشو در دل داشتیم
عکس علی سر سبد عکسا بود
....
ابروهای هلالی و چشمای بادومی اون
با مژه های فرفریش
دلای مار و برده بود
....
روزای خوب کودکی
یادش بخیر
هر کی که هست
هرکی که نیست
یادش بخیر
با پوزش از دوستان این شعر مربوط به سالها پیش است و از اینکه شعر طولانی تر بود برای اینکه باعث تکدر خاطر دوستان نشود چند سطری رو در جاهای نقطه چین حذف کردم تقریبا میشه گفت بداهه است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.