يکشنبه ۴ آذر
بانو شعری از امین سوری
از دفتر من نگران نرگسم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۵۹ شماره ثبت ۳۵۱۵۰
بازدید : ۹۳۶ | نظرات : ۵۴
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
این ترانه تقدیم به پیشگاه مقدس همه ی بانوان محترم . امیدوارم شایسته ی وجود نازنینشان باشد .
قسم به موهای بیرون از روسریت
به روز های همیشه تلخ و خاکستریت
به خنده ها و حس های کودکانه ی تو
به احساس ها و عواطف مادرانه ی تو
قسم به مرد نامرد داستان زندگیت
قسم به سرخیه گونه ها ورنگ ماتیکت
به خط چشمها و لبهای سرخ و باریکت
به شور به عشق به نفس باتو بودنها
به خنده ها و گریه ها و دل ربودن ها
قسم به لحظه های دلتنگی و سگیت
به نفرت از این گو نه ارشاد ها
به دست همین هرزه بنیاد ها
به هرم نفسهای طوفانیه تو
به جرم هوا های انسانیه تو
قسم به رو حیه های جنگدگیت
به هرچه بوده سرت به کنده ی زانو
که سجده میکنم من به حرمتت بانو
قسم به مهر های ناب خواهریت
قسم به دلهره های پاک مادریت
قسم به همبستری ها و همسریت
قسم به حق با من بودن و برابریت
که کم بودم برای همسر . فرزند و برادریت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.