دوشنبه ۵ آذر
وقت سحر شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۲۳ شماره ثبت ۳۴۹۹۴
بازدید : ۹۸۰ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
چه بی پروا سرم وقت سحرگه
به شب گردی منم وقت سحرگه
چو شمعم آتشم درخوان و سوز م
نی ام جان می دهم وقت سحرگه
سحر تا می گشاید نامه ام را
دمی دل می دهم وقت سحرگه
مژه ،تیغ عرب در دست زنگی
عجب خم میشوم وقت سحرگه
همه سوز درون و آتش عشق
عجب من می پرم وقت سحرگه
به ر سم جامه نوشان محبت
فشانم جرعه ام وقت سحرگه
به سوز اندرون عینم طلب کرد
وعینی، عین هم وقت سحرگه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس فراوان
یاد دارم روزگار سخت جنگ
چهره نام آورانی چون پلنگ
یاد دارم از حبیبی غرق خون
یا جوانانی چو لاله واژگون
یاد دارم از سحرهای دعا
سفره های نور درسمت خدا
یاد دارم از سکوت ناز ماه
قصه های درد مردانی به چاه
یاد دارم بندگی در راه شب
جسم بیماری فرومانده به تب
بداهه تقدیم تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.