اللهم عجل لولیک الفرج
درد دل نامه سیدا
یاهو
درکجائی پسر فاطمه بنما نظری
تو که از حال دل جمله ما باخبری
از ره لطف نگاهی بنما جان جهان
می کشند رحم ندارند به هر خشک و تری
مردم بیکس بحرین نگاهش به شماست
ده نجات همه از بیکسی و در به دری
حاکم خیره سرش کن ادب از راه وفا
تا که با یاری دشمن نکند خیره سری
یکطرف آل سعوداست کشد پیرو جوان
یکطرف آل خلیفه است کند پرده دری
به اسارت بگرفتند زنان شیعه
وتو ای صاحب شیعه زچه رو در سفری
وقت آن نیست بیائی زسفر قائم حق
عاقبت شام سیاه همه سازی سحری
مهدیا کودک پرپر شده دیدم با چشم
جسد غرقه به خونش روی دست پدری
کشته بودند چنان اصغر بی شیر حسین
سنگ باشد که نسوزد زچنین غم جگری
ظلم بی حد و حساب است در این عصر بما
ایکه در حیطه فرمان تو است جن و پری
ای سلیمان نظری جانب مورانت کن
حیف باشد که نیائی تو به آن باهنری
زیر پا له شده این شیعه دگر روز و شبان
تو بیا تا نکند دشمن ما کر و فری
سیدا عاقبت امر خدا با ما هست
میرسد از سفر آن ماه کلمح البصری
ای خوش آنروز بیاید پسر فاطمه در
مکه و کشور شیعه زند از مهر سری
انشا الله
سید ابراهیم حسین نژاد
قیرو کارزین فارس
23/3/1390