زنجـیر نقـاب
زنجـیر نقـاب
دلم بحـــــــــر مــــواج اضـطراب است
تلاطُمــهای قـلـــــــــبم بی حساب است
اســیره غـُــــــــــدهّ ای بد خیم هســـــتم
که اورا ، خون من رنگین شراب است
تــــــــوان اســـتـــُـخـــــــــوانـم مکــیده
بقدری نا نجـیـب و بَــــد شــتاب است
نـهـان خُـفاّش خونخــوار زمـــان است
که در انـــــــدام من در پیچ وتاب است
تـنم تسخــیر ، وو در حــال تکـــــثــیر
چو زالــــوئی ، که عمق منجلاب است
اُمــید وآرزو درهـــــــــــــــــــم تــنـیده
دَرون مَـشــت آن ، اُمّ الــعـــذاب است
نشـسته روی شه رگ ، مثل جـــّـلاد
بسازد حـادثـه ، که امـروز، باب است
"سلیم " از که بپُـرسم چــــــاره اش را
حـقـیـقــت ، پــا ی، زنجــیر نقاب است
مَنی که امروز .......، دارم واقـعّـیـت
شود فـــردا ، مَـجـازم توی قاب است
**
پیرنظر "سلیم " 31/3/93
ماحصل هم صحبتی با یک مسافر رنجور داخل تاکسی
کز درد لاعلاج "س" رنج می بُرد .و التماس دعا ازهمه عزیزان داشت