جمعه ۲ آذر
حسرت شعری از مریم حسینی
از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۱۳ شماره ثبت ۳۴۱۶۹
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب مریم حسینی
|
می شود کاری کرد
نه؛
می شود هیچ کار ی نکرد
که حجم بغض آن کارت
شود بر سینه ات سنگین
دلت را نه
تمام سینه ات را بفشارد
دلم از درد می سوزد
گلویم درد می آید
به یاد لحطه ی سنگین بی تابیت
کاش می ماندم کنارت
در آغوشت شبم را صبح می کردم
برایت قصه می گفتم
سرت را لمس می کردم
موهایت را پریشان و
دوباره صاف می کردم
دستهای کوچکت را می گرفتم
و در بین تمام حرفهایم تو را با بوسه هایم خسته می کردم
چقدر این ابر سنگین است
نمی بارد
بشوید غبارِ حسرت سنگین
کاش می غرّید و
می غرّیدو
می غرّید
فراوان و
فراوان و
فراوان باز می بارید
خرداد 91 تاریخ ارسال 14/11/93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.