جمعه ۲ آذر
اگر نباشی شعری از بتول عباسی
از دفتر برای تو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۳۳۹۶۵
بازدید : ۵۸۳ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب بتول عباسی
|
تو نباشی
کلماتم ، همه،
زنده به گور می شوند!
دنیا را بگو
بایستد،
قلبم
پیاده می شود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.