دوشنبه ۲۸ آبان
میترسم ! - نقاش شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ۱۸:۲۹ شماره ثبت ۳۳۸۲۰
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
سوار برجاده ای شدم
که هرچه میرودنمی رسدبه تو!
تاازشمیم نیلوفرانه ات
ترسیم کنم غزلی
میترسم !
ازتاریکی شب وراه بی انتها !
میترسم درپیچ وخم این کوره راه مجهول
گم کنم تورا !
وبدون طراوت بهارانه ات
سردرگم شوندواژه های شعر
**==**==**
نقاش
برچهره ی شکسته ام
رنگی دگر بزن!
شایدپیداکنم درتصویرتو
نقش دوران جوانی ام
که گم شده
درخاطرات گذشته !
نقاش
من پیرزاییده شدم
یا فنا شده ایام شباب من !؟
s@rv
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.