دوشنبه ۵ آذر
تشنه تر از آب شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۳۳۸۰۲
بازدید : ۸۰۸ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تشنه تر از آب
تقدیم به ساحت مقدس امام زمان ع
غزلِ تشنه تر از آبی و من تشنه ی تو
توهمان جرعه ی مهتابی ومن تشنه ی تو
روحِ پنهان شده در آینه و صورتِ آب
جام ِسرچشمه ی کمیابی ومن تشنه ی تو
عشق رویایی من غنچه ی دایم به حجاب
تو درآغوش من خوابی و من تشنه ی تو
اشک عرفانی در حال نمازت یعنی
آتش سر زده از آبی و من تشنه ی تو
با صدای هنرت گوش دلم را بنواز
تو نوای من بیتابی و من تشنه ی تو
ای سرود سحرت نافله ی نیمه شبم
تو گل معرفت نابی و من تشنه ی تو
شهرِبی حا شیه،ای ساحلِ دوراز دَمِ موج
ماهِ منظومه ی شب تابی و من تشنه ی تو
تو صفای ُخمِ خورشید ی ومن ذرّه ی مست
تو همان دانش نایابی و من تشنه ی تو
( بار ها گفته ام و بار دگر می گویم )
نقشِ ممتاز زهر قابی و من تشنه ی تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.