جمعه ۲۵ آبان
که باران ده ست شعری از نیما جوانرودی
از دفتر کوردی آواره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ۱۷:۲۲ شماره ثبت ۳۳۶۵۴
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نیما جوانرودی
|
که باران ده ست پی ده کا
دلی منیش له گه ل خوی ده با
بو کوی ده روون نازانم
به لام ده روون تا کو ون ده بن
له زه وی یان به روبار ده تکین
ده زانم ده بن به ئاودانی یان تینوی پیشمه رگه یک ده شکینن
..............................................................
که باران می بارد
دل مرا نیز با خود میبرد
نمیدانم کجا میروند
میروند تا که محو میشوند
به زمین یا به دریا میبارند
ولی میدانم به آبادانی تبدیل میشوند یا عطش جان فدای وطن را برطرف میکنند
نیما
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.