جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
"سيبانه"
پرچمانه به فتحِ تو می اندیشم
بر رواقِ باغ پای خورده درنشیب
سیب بهانه یِ افتادن
و درخت آیه یِ تملک نیست
من در سرزمینِ تو درختِ سیب کاشته ام !
سرخ از سیلی، سبز می کنم صورتم را
و صلح میانجیِ ما می شود.
|
|