سه شنبه ۱۵ آبان
برادر مبارز شعری از اشرف السادات سادات
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۰ ۰۷:۰۸ شماره ثبت ۳۳۲۵
بازدید : ۸۹۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر اشرف السادات سادات
آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات
|
برادر مبارزم
من
برگ برگ دفتر شعرم را
با نام تو ،
ای سپیده فلق اغاز می کنم
من واژه های خونین عشق را
با نام تو،
خواهم سرود .
ای حماسه ایثار
تو از کدامین تباری
که اینچنین بر دشمن خصم می تازی
و –
اینچنین طعنه به افتاب می زنی
تو طلیعه کدام شعر هستی
که در بیت ، بیت آ ن
هزاران لاله روییده است......
لاله های که با خون خود ابیاری کردی
و-
در دشت نخلهای سربریده،
نام تو را ای کبوتر ازادی فریاد خواهم کرد
فریادی به بلندای کهکشا نها
که بیا صادقانه بخوانیم
سرود ازادی خونین شهر را
دل نوشته ایست با کاستی ها
64/4/2
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.