سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        آشفته

        شعری از

        فریاد

        از دفتر با من... نوع شعر رباعی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۳۳۰۳۵
          بازدید : ۵۴۱   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فریاد

        -------------رباعی 1----------------
         چندیست  که  از  عالم و آدم  سیری
        آشفته ای   و   از  همه  کس  دلگیری
        خوب  و  بد  حرف  من  ندارد  فرقی
        من  هر  چه بگویم به خودت میگیری
        --------------------------------------
        -------------رباعی 2----------------
        می مانم  و  از  عبور خود می گذرم
        از  له  شدن  غرور  خود  می گذرم
        باشد گل من هر چه بگویی تو قبول
        این  بار  هم از شعور خود می گذرم
        --------------------------------------
         
        ------------- رباعی 3---------------
        این معرکه جای زندگی کردن نیست
        ویرانه  سرای  زندگی  کردن نیست
        اینقدر که عرصه بر دل ما تنگ است
        یک ذره  فضای زندگی کردن نیست
        -------------------------------------
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0