جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
هنوز باورم نیست که
بهارم خزان گشت و
پائیزم در سینه زمستان خُفت
اما دورنیست که
دوباره خواهم روئید از دلِ این خاک.........
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.