دوشنبه ۲۸ آبان
عشق و عشق شعری از مهتاب ایزدپناه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ۲۱:۳۶ شماره ثبت ۳۲۰۴۱
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب مهتاب ایزدپناه
|
یک بار هم که شده
بگو دوستت دارم!!!
به اندازه ی سر سوزنی
یا حتی نخ خیاطی
وقتی که شعر مینویسی
از همیشه زیباتری!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.