جمعه ۲ آذر
مرثیه باران شعری از رضا جوکار
از دفتر مهر واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۱۷ شماره ثبت ۳۱۴۹۹
بازدید : ۸۲۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب رضا جوکار
|
در سوگ لاله های خشکیده
جانسوزترین مرثیه را
بارانی می خواند
که آن روز
از ترس تیغ آفتاب نباریده بود
******
پی نوشت:
هر گاه آه می کشم
یاد ماه بی سر می افتم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.