يکشنبه ۴ آذر
كشتي درخون نشسته شعری از علی آکوچکیان(يكتا)
از دفتر دفتراول نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۴:۰۶ شماره ثبت ۳۱۴۹۷
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علی آکوچکیان(يكتا)
آخرین اشعار ناب علی آکوچکیان(يكتا)
|
بازغوغایی دراین عالم بپاست
باز امشب هم عزای اولیاست
عرش وکرسی راسیه پوشانده اند
عطرماتم بر فلک افشانده اند
غُصه ام در این دهه افزون شده
دیده ام از اشک غم پر خون شده
گو چرا هر دید ه ای گریان بود؟
زین عزا هر خانه ای ویران بود؟
چونکه تندیس خدايي بر شکست
کشتی مولا میان خون نشست
تيغ كينه چون قفايش بر گرفت
خيمه گاهان هم عزا درسرگرفت
گرچه "یکتا" زین بلا دلخون شده
در گریبان برده سر مجنون شده
باتو میگوید سخن از صدق دل
رُو به سويش تا به حشر نایی خجل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.