مـــــه خـــورشیـــد خصــــائل بابی انت و امّی
گهــــــر بحــــــــــــر فضــــائل بابی انت و امّی
دل مــــردان الهی تپـــد از شــــوق چو ماهی
که شـــود بـــا تــــو مقــــابل بابی انت و امّی
تویی ای محــــض توکّل بـه سرانگشت تعقّل
سبـــب حــــــلّ مســـائــــل بابی انت و امّی
همه اربـــاب طـریقــت بــه کلان گنج حقیقت
شــــــده از فیـض تــــو نائل بابی انت و امّی
برکتهای خـــدایی بـــه یکــــی جلـــوه نمایی
شـــــده از عشق تو حاصـل بابی انت و امّی
همــــه جــا نــام رسایت شده با ظلّ همایت
شـــرف افــــــزای محـــافل بابی انت و امّی
نه اگــــر عشق تو ورزد بشریّت به چه ارزد؟
کــه کنـــد طـــــیّ مـــراحل بابی انت و امّی
چوتوای خسروخوبان چه کسی آیه ی قرآن
به ســـــر نی شــــده قائل بابی انت و امّی
دل مغـــــروق بلا را به جـز از عشق تو مولا
نرســـــانیـــد بـــــه ساحل بابی انت و امّی
به سـراپـرده ی هستی می گلبوی الستی
بـــرســان بـــر مــن سائل بابی انت و امّی.