جمعه ۲ آذر
شیطنت نقطه ها شعری از رضا جوکار
از دفتر مهر واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۳۱۱۸۸
بازدید : ۶۹۴ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب رضا جوکار
|
خیانت همان جنایت است!
این شیطنت نقطه هاست
که بالا و پایین می پرند...
*******
نازنین!
بی هوا به هوایت آمدم
قلبم ایستاد
وقتی هــ(ح)ـــوای دیگری داشتی
*******
پی نوشت:
"من" خطرناك است!
"تو" را جدا مي كند از "ما"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.