جمعه ۲ آذر
بازگشت شعری از پگاه بنوان
از دفتر عبور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۳۱۱۵۰
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب پگاه بنوان
|
تمام کوچه را تا ابد قدم بزن
فریاد را قرقره کن
او دیگر نخواهد آمد
دستانت را بر کدامین سایه حلق آویز میکنی
اینان با عمر نور همراهیت میکنند
آنهنگام که شانه هایت لرزید
و چشمانت بدرقه گر ارابه نعشش بود
تمام ارواح از دوشت پرکشیدند
و تمام خانه ها ویران شد
و تمام زن بودنت به اسارت پاهایی رفت که می کوبید بر در
که تورا و بکارتت را به دندانهای سگی بسپارد
شبی بارانی خوف انگیز و مه آلود
زادروز سقط جنینی که دستانش چرخ شده بود
او بازنخواهد گشت
و در رحم خون آلود دیگری دفن خواهد شد
و از آغوش تو تا گلوگاه هوس زنی فاحشه نئشه می ماند
ارواح در لباسهایش ریسه میروند
و سایه ها هر صبح به اندامش بوسه خواهند زد
تمام راه را زمزمه کن
تمام شهوتت را خفه
او بازنخواهد گشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.