سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        با خودت صادق باش

        شعری از

        بیژن آریایی(آریا)

        از دفتر چرک نویس نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۸ شماره ثبت ۳۰۳۳۹
          بازدید : ۷۰۰   |    نظرات : ۴۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بیژن آریایی(آریا)

        با  خودت  صادق  باش؛ مهربان  یار  عزیز
        شرم  را  دور  ز  خود؛ کن و  بیرونش ریز
        تا تو گردی خشنود؛هر زمان در دل  خویش
        آن  زمان  است  که  تو؛دور گردی ز ستیز
        مهربانی و ز مهرت همه جا شهره به شهر
        همه  چیزت  عالی؛ مگرش   آن   یک  چیز
        که  ز  شرمت  به  درونْ  پیله  تنهایی   را
        خود  گزیدی  که تو از مهر و محبت  لبریز
        بشکن پیله خود را؛برَهان خویش  که  من
        می شناسم  سخنت؛ ای گل من؛پس برخیز
        من که دانی به رهت جان دهم و نیست مرا
        فکری اندر سرم و مهر تو را چون یک ریز
        در  دلم  باشی  و  دانی  که نفس در تن من
        زنده است پس به نگاهت؛گل من چون جالیز
        لیک  این  شرم و حیا را که تو باشی  مالک
        کشت این روح و تنم ؛ کرد  مرا  حلق  آویز
        آریا صبر بکن؛ صبر  که این  دهر  خموش
        تیغ  خود  را  بکند؛ بهر  دل   عاشق    تیز
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0