يکشنبه ۲۷ آبان
خوشا صاحب زمان مَهدی موعود (عج) شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ۱۶:۵۳ شماره ثبت ۳۰۱۲۰
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
دل مَهدی (عج)، پرخون از خود ماست
ازین اعمال ، محزون از خود ماست
-
صدایش کردم اما ، با چه رویی
ز اعمالم نمانده ، آبرویی
-
خوشا صاحب زمان مَهدی موعود
ز ما وقتی شود راضی و خوشنود
-
نه مانند کنون که ، رو سیاهم
دلش را بشکنم ، با هر گناهم
-
نگاهم را ز باطل ، باز دارم
اگر قصدی سوی پرواز دارم
-
وگرنه ، غرق گرداب گناهم
شوم ناراضی و ، پر اشک و آهم
-
گناه خود ببینم که ، پلید است
محبت را ، که از دل ناپدید است
-
محب معصیت ، کی عاشق اوست؟
کجا عاشق بدیدی ، دشمن ِ دوست؟
-
حجاب خویش را از دست دادیم
ولیکن دل ، به میل پَست دادیم
-
نماند از غیرت ما یک نشانی
به غفلت طی شده عمر و جوانی
-
ز منکر نهی کردن عیب گشته
چه معروفی ؟؟؟ تمامی غیب گشته
-
به ناهی ِز منکر ، حمله آریم
تو گویی قصد اصلاحی نداریم
-
کتاب حق به نزد ما غریب است
ولی تصویر شیطان دلفریب است
-
درون خانه خود ، ماهواره
همه ، بُردیم و درمانی ، نداره
-
حریم محرم و نامحرمان را
شکستیم حرمت پیر و جوان را
-
ز حق رو جانب امیال کردیم
کتاب کفر را اعمال کردیم
-
درآمد با گنه را ، سود خواندیم
خساست کرده اما ، جود خواندیم
-
از این اعمال ، دوری بهترین است
دعا بهر فرج ، زیبا ترین است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.