جمعه ۲ آذر
قسم شعری از پگاه بنوان
از دفتر عبور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۳۰۰۲۶
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب پگاه بنوان
|
کسی که رفت رفت
کسی که ماند می ماند
دستانت را با خودت ببر
سالهاست که موشها زنجیر بینمان را جویده اند
و ترشح دیوارهای این زندان سالهاست که خشکیده است
دستانت را نگاهت را و آن کیسه مردانگیت را ببر
من به اندازه سالها مردانگی را مکیده ام
از سوراخی در گلوی تو
که حنجره ات را صاف میکرد
به هیچ قسمم نده
عکس تو دیگر در چشمانم نفس نمیکشد
نخواهم ماند
که شریان گرفته را برداشتن بهتر
که مرده را به خاک سپردن عاطفه است
که لبهای تو را نبوسیدن شیرین تر
بگذار تمام تنت غرق دیگری باشد
من به نکاح هر روزه تو با فرشته ها خو گرفته ام
تو به تجاوزان هر شب دیوان به من .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.