يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد مهدی (هوشیار) فرازمند
آخرین اشعار ناب محمد مهدی (هوشیار) فرازمند
|
با سلام به محضر اساتید و شعرای محترم شعر ناب. این شعر توسط همسرم سروده شده و البته به اصرار بنده در سایت قرار گرفته است. امیدوارم که مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و ما را از راهنمایی هایتان بهره مند فرمایید.
باز هم خواهیم ماند
پشت این ویرانی
دختری منتظر است
حادثه در راه است
وقت رفتن شده است
بقچه را باید بست
گاهگاهی به عقب بر می گشت
با نگاهی ابری
خسته و غمدیده
مادرش رنجیده
چادرش خاکی بود
پدر, اما زخمی
مانده بود در خانه
تا براند دشمن
چشم گریان عروسک هایش
منتظر, تا که بتابد خورشید
بین این حیرانی
رفتن یا بودن
ماندن یا مردن
مادرش با او گفت
من نخواهم رفت
از این شهر عزیز
از این مام وطن
خانه را خواهم ساخت
روی این ویرانه
روی خاکستر این خاک غریب
باز هم خواهیم ماند
باز هم خواهیم خواند
نصر من الله و فتح قریب
و بشر الصابرین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.