جمعه ۲۵ آبان
روز فوتم شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ۰۳:۵۶ شماره ثبت ۲۹۶۵۴
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
سرد بود،زیر خاکم درد بود
کرمها نگران/دگران با دگران/هر یک نقلی بزد/دیگری سنگی بزد/دشمنم دشنام کنان/بر سر قبرم چنان/زار میزد/شکر ایزد میکرد...!
عشق سابق با عنان/نخل باسق با بر زبان/شادمان هِل هِله کرد/باز هم مسخره کرد/بر آغوش یار/بودش فراموشکار...!
مادرم گریه کنان/پدرم خسته چنان/فریاد میزد به دشت/دریا میشد به تشت...!
دوستم ناله بکرد/بر سر خاکم نشست/فاتحه بر من براند/سنگ قبرم را خواند/یاد خاطرات من/یاد ارشادهای من...!
دیگران در دم خوشند/ظاهرا هم ناخوشند/فکر این حلوا گران/فکر مرغ شام ُران...!
سال بعد بر قبر من/خاک بنشسته کلان/مادرم نگران/پدرم بی توان/دوستم در فکر خویش/باز تراشیده ریش/دوشمنم چه آسان/بی رغیبم هست حراسان/عشق سابق را شد؟!/قلبش اسوده بشد؟!
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.