دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
" به نام حضرت دوست "
" تو"
که باشی ،
زندگی خواهم کرد ،
قیامت قیامت
تا
دنیا دنیاست..
************
می غلتند
در دنده های تنفسم
چرخ دنده های یادت ،
.
.
درد می پیچد به "قلبم" ..!!
*************
"ترا" ،
لحظه لحظه
نفس می کِشَم..
************
من نیستم...!
خاطرات ِ "تو"
در من است که
مرا مچاله می کند،
می میراند
و
جانی دوباره می بخشد..!
************
داشته هایم :
"خدا"
"تو"
و
یک " دل ِ عاشق "
کم ، اما
بسیارند..
************
مدیون ِ دنیایت کرده مرا
آغوش ِ خاطر نوازَت ،
هر لحظه
هر نفس
"ترا"
کم دارم..
***********
سلول های عاشقم
سراغ ِ آمدنت را که می گیرند ،
به رقص در می آیند
و به شادی می درخشند
پولک های احساسم..
همیشه "بیا".....
***********
میان ِ بازوان ِ "تو"
امنیتی هست
که
"ترس" را
زیبا می کند..
دلشید..
93/5/31
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.