جمعه ۲ آذر
این روزها کودکان غزه شعری از حامد خلجی
از دفتر دریا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۲۸۷۵۱
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
با کودکان غزه شعر بگو...
این روزها
کودکان غزه شعر می گویند
می بینید کودکان غزه را
که در آغوش مادرانشان درد می کشند؟
می بینید کودکان غزه را
که در آغوش پدرانشان جان می دهند؟
این ها زیباتر از همه ی ما
شعر می گویند
آیا کسی می تواند
به زیبائی کودکان غزه شعر بگوید
کودکانی
که با درد جان می دهند
و شعر می گویند؟
آیا کسی می تواند
در آغوش پدر و مادرش درد بکشد
و شعر بگوید؟
آیا کسی می تواند
با
قطره
قطره
اشک هایش شعر بنویسد؟
این روزها
کودکان غزه گریه نمی کنند
کار از گریه گذشته است
و
قطره
قطره
خون شان شعر می شود...
حامد خلجی
حامد خلجی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.