يکشنبه ۲۷ آبان
شکار... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر خاکِ تشنه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۲۸۳۵۰
بازدید : ۷۴۰ | نظرات : ۱۰۴
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
ریشه ها غرقِ مرداب
کومه ای و بَطی تنها
میان آب
مَرد با دولولی چشم بر نیزار
بانگ تیریِ بر ساکتِ جنگل
صید پَر در خون
سگی برجست
ناگاه از کمینگاه ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.