جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ژيلا شجاعي (يلدا)
آخرین اشعار ناب ژيلا شجاعي (يلدا)
|
درود
چند بيت زيباي آخر را استاد گرامي جناب آقاي ناصري پيشنهاد فرمودند كه من احساس كردم شعرم زيبايي خاصي پيدا خواهد كرد و از همين جا از ايشان به خاطر اين محبت تشكر مي نمايم
پيوسته خوبي ها را مي گويم
وصف خداي لايزال
زيباترين كلمات را مي گويم
نام پروردگار جهانيان
بهترين لحظات را مي گويم
لحظه هاي راز و نياز
لطف بي كرانش را مي گويم
وصف جمال بي مثالش
مهر بي نظيرش را مي گويم
آسمان آبي و كهكشانش
فصل يخ زدن ريشه ها را مي گويم
فصل رويش دوباره از دل خاك
اين اشتياق را مي گويم
پيوسته مي پرستم خدايم
که همین نزدیکی است
وهمه حس من اوست
وهمین عشق که دارم
زنسیم خوش اوست
که ِگلی را به گُلی آذین داد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.