شنبه ۳ آذر
شکستم شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۲۷۸۶۶
بازدید : ۷۵۷ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
من شکستم ای کبوتر تو چرا غمگینی ؟
شادی از زندگی ام رفته تو هم میبینی؟
ساکن شهردلیم و شادی افسوس حرام
من درمانده کبوتر تو چرا غم چینی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.