يکشنبه ۴ آذر
بوي گلاب شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ۱۵:۵۴ شماره ثبت ۲۷۷۲۷
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
به نام او ...
كو شُر شُر ِ زُلال ِ آب
عطر ِ گل و بوي گلاب
كو دست ِ پينه بسته اي
كه آب بِدِه به خسته اي
كو شاخه هاي سيب و بِـه
ديوار ِ كاهگلي ، تو ، ده
ز چينۀ همسايه اي
سَرَك كشيده شاخه اي
خسته شده به زير ِ بار
سيب و بِــه و توت و انار ؟
شده با عشق ُ افتخار
كُندِۀ توت ، كاسۀ تار ؟
به وقت ِ كار ، فصلِ بهار
عطر ِ گل است ُ زخم ِ خار
كار ِ گلاب و گل ، ببين
چقدر قشنگه ، نازنين
عطر ِ گلاب با ساز ِ گل
كوك ِ خداست ، با : فا يا سُل
حُرمت ِ اين عطر ُ بِـدون
شُسته ميشه ، كعبه با اون
گلاب ز گل ، نـَشه ، تموم
كَـندوت ، ز ِ موم ، نـَشه ، تموم !
خدا به تو نظر داره
تو سُفـرِه هات گل ميذاره
كُـفران ِ نعمت نكني
به گل ، خيانت نكني ....
بهار 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.