يکشنبه ۴ آذر
كودكي شعری از منصور شاهنگیان
از دفتر گذشت ايام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۲۷۵۸۸
بازدید : ۵۴۲ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان
|
كودكاني همه شاد
همه دور و بَر ِ هم
همه همبازي و دلواپس ِ هم
مَلمَل ِ گونه ي افروخته با هُرم ِ نفس
وقت ِ سُر خوردن و خنديدن و بازي كردن ...
بوي ريحان و كباب
عطر ِ بِه هاي رديف ِ لَب ِ رَف
ديدن ِ ريزش برف
از پس ِ پنجدري و پرده ي تور ...
آرزوهاي پدر
غصه هاي مادر
آش هاي نذري :
كه پسر اهل شود
كه : نشد !
مشق هاي بد خط
تركه ي خيس ِ انار
نفرت از درس و كتاب و استاد
نفرت از ، آن نفرت
رفتن ِ فرصت ِ جبران كردن ...
كودكي گم شد و رفت
مادرم رفت و معلم هم رفت
تركه ها هم خشگيد ...
ديرگاهيست تَنَم :
سوزش ِ تركه ي تَر
ميخواهد ...
بهار 79
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.