شنبه ۳ آذر
سرزمین مهر(ایران من) شعری از شهرام بیانی (ئاکو)
از دفتر بیدرنگ صبح نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۲۶ شماره ثبت ۲۷۳۶۹
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر شهرام بیانی (ئاکو)
آخرین اشعار ناب شهرام بیانی (ئاکو)
|
سرزمين مهر (ايران من)
جشن آتش است
شعله بپا كن مهرگان كهن
مزدا ...
نام تو را نيك نهاده
ايراني ... مادر آتش !
تقدّس خاك تو را شير و شمشير به ثبت رسانده
و نام استوارت را بيستون فرياد مي كشد
بر ستيغ كدام قلّه نام بلند تو حك نيست
روح كدام دريا آبي عشق تو نمي شناسد
مهر تو روح تو اسم تو جاودانگي ات اهورائي است
كهن ديار آريان!
اي به تاج زمانه نگين سرخ نشان ... وطنم
آتش تو آرش توست ...
مردانه تهمتني و كاوه اي و بابكاني ... جاودانه
و هميشه ازلي است نام پرآوازه ات :
ايران من .
(ئاکو)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.