جمعه ۲ آذر
وصیت شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۲۷۱۲
بازدید : ۱۰۸۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
در دل ِ خاکم چو بنهادی مرو قدری بمان
من به تـو دل داده بودم در جهان مانند جان
باورت میشد؟ که روزی اینچنین من میروم
این بنا را با بسی سختی بپا کردم . بدان
گرچه دیگر با تن خاکی ندارم بستگی مدتی مهلت مرا تا دل کنم از این مکان
زین تن ِخاکی دگر من را نباشد حاصلی
بهرِ روح باقی ام. الحمد و توحیدی بخوان
فرصتی دیگر مرا میداد اگر این رهگذر
یاد نیکو می نهادم . غافلی از چه؟ جوان
(چند صباحی عابری آمد و رفت چیزی نبرد)
روی سنگ قبر ِمن این جمله از عبرت بخوان
این زمان(طوفان) شده ساکت ولی باقی بود
روح حق جویی همیشه در میان مردمان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.