جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب ساجد بهشتی
|
بیلیرم، سن ده گئده جکسن
دئمه سیگارئتی ترک ائت
سندن سورا زلف پریشانین یادیما دوشه جک
باللی سؤزلرین یادیما دوشه جک
الا گؤزلرین ...
اللرین -
یادیما دوشه جک
گئدندن قاباق چاخماقیم ، سیگارئتیم ، کول قابیغیمی وئر
چای یادیندان چیخماسین !
سنسیزلیکده یادیما دوشنده
بیر من قالارام بیر ده بولار ... .
ساجد بهشتی
ائدیتؤر : دوکتور ایشیق سونماز
میدانم ، تو هم خواهی رفت
نگو سیگار را ترک کن
بعد از تو زبف پریشانت یادم خواهد افتاد
حرفهایت یادم خواهد افتاد
چشم های شهلایت ...
دستهایت –
به یادم خواهند افتاد
قبل از رفتنت فندکم سیگارم و زیر سیگاریم را بیاور
چای یادت نرود !
وقتی که رفتی و به یادم افتادی
فقط من هستم و اینها ... .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.