تقدیم میکنم به استاد ارجمند جناب محمد جهانگیری (دلداده) که هنگام شنیدن صدای ملکو تیشان فاصله ام با خدا کم می شود و اینبار افتخار دادند و سیاه مشق این حقیر را به صدایشان مذین فرمودند.
____________________________________________________________________________
ای بلبلی که نغمه به آواز می زنی
آری بزن که با دل ِ من ساز می زنی
جان می دهی به خیالم که اینچنین
رازِ دلِ غمین مرا ناز می زنی
گویی صدای ناز کشت را به سوزِ من
دمساز می نمایی و دمساز می زنی
گاهی "سه گاه" شنیدم گهی" نوا " *
گاهی ز"شور" گوشه ی "شهناز" میزنی *
از ساز خسته ی دلِ من نغمه های عشق
با صوت دلنواز به آواز می زنی
در های بسته ی دل من باز می کنی
کین زخمه های دلکش و تناز می زنی
دلداده ام به سوز صدایت عزیز دل
دلداده ای و دلبر و دلباز می زنی
یک شب بیا به محفل من راز ها ببین
همراه ِ راز باش که با راز می زنی
پایان ِ کارِ حامد محزون و زار را
با آن صدای ناز زِ آغاز میزنی
حامد زرین قلمی
3/2/90
*نوا =از دستگاه های موسیقی سنتی
*سه گاه = ازدستگاهای موسیقی سنتی
*شور= ازدستگاه های موسیقی سنتی
*شهناز= گوشه ای از دستگاه شور