يکشنبه ۲۷ آبان
دشمن خود را بدادم بال و پر شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۶:۰۲ شماره ثبت ۲۶۳۳۷
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
من اسیر نفس و عاداتش شدم
تا گرفتار مکافاتش شدم
خوی بد بر تار و پودم ریشه کرد
این وجودم خالی از اندیشه کرد
نفس خود را زود تسلیمش شدم
مانع ادراک و تصمیمش شدم
ریشه کرده در دلم افکار بد
یار بد بدتر بوَد از مار بد
با خدایم کرده ام بیگانگی
گشته فرجامم همه خودکامگی
دشمن خود را بدادم بال و پر
شد مواعظ بر دل من بی اثر
بال ِ پروازم بُوَد اعمال من
گر چه شیطان بسته اینک بال من
یک امید من شفاعت نام شد
که ازو شیطان بسی ناکام شد
با شفاعت یا علی یا فاطمه
کار من سازید نیکو خاتمه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.