جمعه ۲ آذر
ای دختر زیبای غزل شعری از غلامعباس سعیدی
از دفتر نقشی بر آب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۲۶۲۵۳
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب غلامعباس سعیدی
|
ای دختر زیبای غزل
تا بر سر این شانه سری داشته باشم
خونِ جگر و چشم تری داشته باشم
در خانه ی خود هم نگذارند که با خود
یک ساعتِ بی درد سری داشته باشم
در این قفسِ تنگ مخواهید عزیزان
بی فایده بالیّ و پری داشته باشم
ای شعر بیا خانه ات آباد مبادا
جز عشقِ تو کار دگری داشته باشم
ای دخترِ زیبای غزل مست شو امشب
بگذار که از تو پسری داشته باشم
بگذار که پهلوی تو یک دست به گردن
یک دست به بند کمری داشته باشم
بگذار که از جادۀ ابریشم موهات
تا شرقِ خراسان سفری داشته باشم
غلامعباس سعیدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.