غم به غمت می جویم ای مادر ای مادر
جان به دلم بر خنده ات می جویم ای مادر ای مادر
بر ناله ات داغو نم داغونم
بر غمت محزونم محزونم
بر اشکت بی جونم بی جونم
اشکم بی تو چو باران می ریزد می ریزد
دلم چو سنگ بر شیشه می ریزد می ریزد
ای جانان من بر پا خیز
از جا کن
اشک گل جانان را
درد رنج باغبان را
غم ماه تابان را
می بویم می بویم
دست مهر عشقم را
مادر خوشبویم را
می بو سم می بوسم چشمونش را
عشق جان مهربونم را
می خرم می خرم
ناز دل مادرم را
می برم می برم بار دل مادرم را
می زنم می زنم پیوند جان مادرم را
می شویم می شویم
رنج دل مادرم را
گل فرش میکنم زیر پای مادرم را
شانه می زنم موی افسون دلم را
می بویم می بو یم
می بوسم می بوسم
خاک پای جونم را
هم زبون مرا
دل نگرونم را
مرهم جونم را
نشان هستی ام را
ای مادر ای مادر
هستم به تو تو هستی
نیستم اگر تو نیستی
پستم اگر خنده بر لبت ندو زم
ای مادر ای مادر
جان دلم ای مادر ای مادر
تقدیم به همه مادران از جمله مادر مهربان مرحو مم