دوشنبه ۲۸ آبان
بی تو شعری از محمدرضا جعفری
از دفتر مجنون نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۲۶۰۶۴
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا جعفری
|
تو می خندی
تمام زندگی با خنده ی تو می شود معنا
بدون گرمی لبخند جان افزات یک دم هم
دنیا را نمی خواهم
نگاهت می کنم شاید بفهمی حال زارم را
که شاید روی در رو بنگری من را
دهد تسکین نگاهت قلب بی تاب و قرارم را . . .
ولی سر بر نمی آری!
نگاه زیرچشمی می کنی برمن
تو با این کار بر زخمم نمک می پاشی اما دوست باکی نیست
فقط بنگر به من گاهی
چه رو در رو،چه زیر چشم
بی چشمت که من را می کشد هر دم
دنیا را نمی خواهم
سخن با من بگو جانا
که دنیا را
بدون صحبت جانانه حتی لحظه ای بسیار کوچک هم
نمی خواهم
نمی دانم
که دست سرنوشت آخر
چه بازی می کند با ما
فقط می دانم این را که
بدون تو
برای زنده بودن هم
دنیا را نمی خواهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.