يکشنبه ۲۷ آبان
( مردادی ) ثابت قدم شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۰:۰۵ شماره ثبت ۲۵۹۷۲
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۸۹
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
دل من در طلبت صاحب تقصیر نبود
گر دلت همره من بود دلم پیر نبود
دل اسیر است به زلفت عجبا از این دل
که به پای دل من موی تو زنجیر نبود
هر چه کردم که فراموش کنم عشق تور ا
عشق و دلدادگی ام قابل تغییر نبود
از کجا آمده ام تا به کجا خواهم رفت
قصه ی عاشقی ام قصه ی تدبیر نبود
غافل از یار شدم همچو پرستو پر زد
هر چه آمد به سرم حاصل تقدیر نبود
به خیالت همه مردادی و ثابت قدمند ؟
هر که غرید در این بیشه که او شیر نبود
یاد ایام قدیم و همه عشاق به خیر
بازی عشق به این حد که نفسگیر نبود
گیرم این دل که ز عشقت ره بیراهه رَود
این دل عاشق ما لایق تحقیر نبود
من به زیبایی چشمت غزلی ساخته ام
شرح دلداگی ام بابت تفسیر نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.