يکشنبه ۲۷ آبان
شمع دل شعری از علی اکبر حسینی زاده
از دفتر یاد نسیم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۲۵۹۳۹
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر علی اکبر حسینی زاده
آخرین اشعار ناب علی اکبر حسینی زاده
|
مژده باید بدهی ، نرگسِ مژگان آمد
شمعِ دل مونسِ جان ، وعده پیمان آمد
سوزِ عاشق دلِ من ، وعده دیدار دهد
وعده گاه من و او ، روضه رضوان آمد
روی نیکو صفت اش در دلِ آئینه عشق
صدق و پاکی و صفا ، مظهر ایمان آمد
چشمِ بیگانه او ، دیده من روشن کرد
قلبِ بیمار مرا ، مرهم درمان آمد
وقتِ دیدارِ وجودش، دلِ من هم مسرور
رزقِ آیاتِ خدا ، مائده مهمان آمد
خنده های لبِ او ، روح دمد بر جانم
پُر زِ اخلاص و صفا ، یا نَفَسِ جان آمد
من در این کُنج نشینم به هوای دیدار
نرگس آن گوشه تجلید و به خندان آمد
با تقدیر و تشکر فراوان از همه شما عزیزان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.