جمعه ۲ آذر
هوا کم است شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۵۵ شماره ثبت ۲۵۹۰۰
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
هوا کم است
پس نفس بدهید
شهر تاریک شد
نور پس بدهید
پیش چشم پدر پسر ،پر پر
قرص مرگ است و سر به در بنهنید
با پسر بود،وبی پسر شداو
وای قلبم ، هوا بدهید
خانه تاریک وبی هواشده است
خانه تاریک واین قفس مرگی
شمع بر مزار کس بنهید
شمع در درون قفس بیادکس بنهید
نسل شب به کوچ بدبختی
رخت راه سفر کفن بنهید
باز هم هوا کم است اکنون
پس دوباره یک نفس بدهید
شهر وارونه ،نشان کس بدهید
وجوانان دوباره دریابید
را ه رانشان بس بدهید
وامید داست چاره ام در راه
دست در دست هم بنهید
راه را دوباره در یابید
این فراتر زسفره خورش است
اندیشه دوباره ره بنهید
فصلی از اندیشه های فردایی
برسر راه این سفر بنهید
تا که مدعی شویم رسیم
سخن عین است ودر یابید
عین ،عین رها نکنید
دست در دست هم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.