جمعه ۲۵ آبان
با ما چرا؟! شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۴۵ شماره ثبت ۲۵۸۹۶
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
این هم یک شعر به سبک قدیمی خودم که بیشتر شعرای تضاد دار و انتقادی قرار میگیره توش تا عاشقانه،اما این بار عاشقانه نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد...
آنجا کجاس؟!/تو نیستی/برای که مینویسی؟/سرنوشت/با تو سرشتی/ندارم دیگر/بیا این پیکر/برای تو/حالا برو/نمیخواهم/نمیدانم دیگر/مگر پیکر فرهاد/حاد بود/پماد چرا؟/حالا چرا؟/با ما چرا؟!/از خود نگو/از خوی بگو/از رود نگو/از جوی بگو/از خنجر دلبر بگو/از زجر مجنونها بگوی/خورشید/دید/شب را ولی/ماه بود/ کردش بد قولی/آه بود/گفتش اولی/رفتش/چون بود اخری/بی وفا/حالا چرا؟/با ما چرا/این جفا/آخر چرا؟!
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.