جمعه ۲۵ آبان
به دیدارم بیا یکدم شعری از مهرشاد احمدی
از دفتر عاشقانه ها . . . نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۲۵۸۰۴
بازدید : ۶۳۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد احمدی
|
به دیدارم بیا یکدم
در این تنهایی تنها
در این سرمای جان فرسا
دلم تنگ است . . .
تو ای گرمی تر از آفتاب
رخت زیبا تر از مهتاب
به دیدارم بیا امشب
بنگر که غمی دارم
من تشنه ی دیدارم
وز سکوت بیزارم
به دیدارم بیا یکدم
دلم تنگ است . . .
تو ای چشمه ی آرامش
منم، لبریز شده ی خواهش
خود، بسپار بر من
با هر سازی کنم سازش
ای تنهاترین همدم
به دیدارم بیا یکدم
خود دانی نباشی تو
بی جان تو، بی جانم
پر کن هوایم را
عطر نفست بانو
آرام کند جانم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.