رسيده از تو به من روزهاي دلتنگي
دگر نمانده مرا صبر و ناي دلتنگي
خزان برفت و زمستان پيش كشيده قدم
شد آشكار به تن رد پاي دلتنگي
چو من هزار به سوزي زند صدا گل را
دوباره پر شده هر جا صداي دلتنگي
دلم گرفته بيا اي عزيز من باري
كه با بهار شويم هم نواي دلتنگي
بيا شكوه تو را چشم خسته ام بيند
بيا به سينه ام آخر به جاي دلتنگي
تو گم شدي چو غزالي به دشت سينه شبي
بيا به وقت سحر با صباي دلتنگي
كجا بجويمت اي نازنين زيبا رو
شدي نهان به دل و لا به لاي دلتنگي...
/////////////////////////
بوسه:
براي بوسه كردنها ترك ها خورده لبهايم
كجايي ماه من بي تو عجب دلگيره شبهايم
بيا با گرم آغوشت مرا تا اوج احساست
ببر-تاول زده جانم ز جان سوزي تب هايم...
////////////////////////////
پاييز:
اي بهار تمام اميدم كه شدي از شكوفه ها لبريز
گم شدم لاي باغ احساست اندكي از بهانه ام برخيز
باورم كن كه عاشقت هستم باورم كن كه بي تو هيچم من
دگر از مهر خود كني مايوس ميدهد جان خود شبي پاييز..
////////////////////////////////////////////
تقديمي
علي اكبري(پاييز)
1393/2/4تهران