یک شعر - یک نظر و پاسخ آن
-------------------------------
نگو هرگز حجاب تو خراب است
که موهای سرت پر پیج و تاب است
-
نگو هرگز که با ناز و ادایی
که از احکام دین خود جدایی
-
نگو این نوع مسلمانی جدید است
که احکام خدایی ناپدید است
-
گناه و دین به یکدیگر نسازند
شیاطین زین میانه فتنه سازند
-
نگو فرهنگ غربی کن فراموش
نماز و روزه و حجب و حیا کوش
پاسخ یک دوست گرامی
نگو ظاهر ملاک تست دین است
عزیزم اصل ادم از یقین است
نگو شک کرده ای مردم خراب اند
یقینا پاک تر از نور و اب اند
نگو باور نداری راه باز است
برای هر که از اهل نیاز است
نگو قاضی شدی حکمت بریدی
مگر تو پشت پرده،خوب دیدی؟!
پاسخ دوباره من به دوست گرامی
نگو عصیانگر از قــــرآن ، عزیز است!-1
به نزدت امر دیـــن ، گویا که ریز است!
-
عزیزم اصل آدم از یقیــــــــن است ؟؟؟!
مهم احکام شیطانی ، نه دیــــن است؟؟؟!
-
کجا حرفـــــــی ز مردم گفته ام مـــــــن؟
ز جمع بی تقیـــــــــــــــــد ، گفته ام مـن
-
کجا پاکــــــی ، فســــــاد افزون نماید ؟؟
دل صاحب زمـــــان را ، خـون نماید؟؟
-
تو خود راه هدایت ، از چـــــــه بَستــی؟
ز چه ؟ راحت نمودی خود ، و رَستـــی
-
نیازی نیست تا قاضـــــــــــی شوم مـــن
در اینجا ، گرم ِ لفاظــــــــــی شوم مـــن
-
گـــل و بلبـــــــــل ببینم ، مملکــــت را
بگیرم از عـــدو، فرهنــــگ و خـــط را
-
ملاک و تِست ِدیـــــن ، قــرآن و غیـرت
دهد بر ما همه ، این درس و عبــــــرت
-
تو خود ، قاضی شدی و حکـــــم کـردی
تو بر من ، امر ِ صُـــــمٌ بُکـــــــم کردی
-
مشو قاضــــی ، که قاضی حکــــــم داده
به برخــــــی ، حکم صُــم ٌ بُکــــــم داده-2
-
ملاک حرف من ، ظاهـر، یقیـــن نیست
نشانش گـــــو، زالگو های دین چیست؟
-
گروهـــــی ، راه حــــــق را ، برگزیدند
سعـــــــادت را رضـــــــــای او ، بدیدند
-
ز جمعی ، پرچــــم کفــــــران عَلَــَــم شد
سرِ تعظیـــــم ، بر ابلیس ، خَـــَــــــم شد
-
تو میگویی نکـــــن ، نهـــی ِ ز منکــــَر
خــــــدا گفته بگـــــو ، جــان ِ بــرادر !!-3
-
چرا امـــــــر ِبه منکــــر ، می نمایی ؟؟
بکن فکــــری که اینگونه ، چرایـــی!!!
1- دو آیه قرآن به صورت صریح بحث حجاب را مطرح کرده اند. آیه 31 سوره نور و آیه 59 سوره احزاب
2- سوره: 6 , آیه: 39 و......
3- سوره: 5 , آیه: 79