دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
آخرین اشعار ناب حوریه (دلشید) اسماعیل تبار
|
سینه تنگ ست..
کمی فراخ تر کن حضورت را...!
*********************
یاد ِ چشمان ِ نگار،
در شبانه های ِ بیدار،
دردی ست انتظار...!
**********************
می سپرم سکوت ِ تمناهایم را
به قطره های ِ آب،
تبخیری
و
بارانی
و ...
لمس ِ اشتیاقم به تو..
********************
کوتاه بخواهم
اما
همیشه بخواهم...
********************
بعد ِ شور ِ آغوش ِ شیرینَت،
جلوه ندارد
هیچ طعمی...!
*********************
ریشه در تن ِ تبدار
زخم ی ثانیه های ِ انتظار ،
عاشقی بیمار...
***********************
قطره قطره
می باری
و
جرعه جرعه
می نوشم
شراب ِ عشقت را..
بس که تشنه ام
به آغوش ِ بارانی ات...!
دلشید..
بهار 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.