جمعه ۲ آذر
شوق بازگشت سربازان میهن شعری از جهانگیر داودی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۲۵۲۴۱
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب جهانگیر داودی
|
امروز...خوبم
روز خوبیست
بسیار خوبم
به رویاهیم رسیده ام
دشتی از گل روبریم
جلوه ای از زندگی خوش
دلتنگی دیروز نیست
غصه هایم مرده اند
یا که به شهرهای دور تبعید شده اند
شعرهایم جان گرفته اند در نسیمی آشنا
بوی آزادی می آید
بوی انسانها می آید
صورتم رویده باز...لبخند
شاد بودن را درک می کنم
من جوانه زده ام از شکفتن ها
خدای من حس خوبیست دوستان می آیند
شوقی بپاست
جوششی در من پدیدار گشته... تکرار ناشدنی
دوستانم می آیند
خود را کجای این سرخوشی پیدا کنم
مرزداران می آیند
خدای من
دوستانم می آیند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.