روی رویاهی من خطی نکش
من مست یک پیدایشم
دیوانه نیستم
من افق را دیده ام
من عشق را دیده ام
بوی پیراهنش می آید
به مهربانی رسیده ام
سلام سنبل . نرگس. سوسن
من آمده ام
من آزادم
دیگر اسیری نیست
به اسارت هم نمی اندیشم
ما آزادیم
همه با هم سبز می شویم
همه دوست خواهیم داشت
همه دوست خواهیم ماند
گل می کاریم
گل میی شویم
من گل می شوم تو گل می شوی من تقدیم تو
تو فقط گل بمان
نفست مهر باشد
امروز که دیگر سبزیم
امروز که شوق داریم
به بهار درود فرستیم................................................................................................
رها......
امروز خود را رها می کنم از بند
رهاتر از همیشه............................
امروز می خندم ... می خندانم
امروز پر از نورم
امروز چشمه های نوریم
کسی تاریک نباشد ما روشنتر همیشه ایم
زیبا صفتیم
زیبا نگریم
امروز همه .........همه هستند
کسی نیست که.... من.... باشد
امروز همه.......... ماهیم
کسی در بند غم نباشد
غمش ویران کنم
دلش روشن
امروز همه خوبیم
در همه جا عشق هست
همه مهر گستریم
همه پیداییم
ما شادیم ما شادیم ما شادیم